El séptimo sello
Valoración de usuarios
Sinopsis
Un desil·lusionat cavaller medieval, de tornada de les Croades, busca respostes a les preguntes claus de la vida mentre juga una partida d'escacs amb la Mort i aposta la seva pròpia vida.
Una de les grans pel·lícules de tots els temps i el títol definitiu de la carrera del suec Ingmar Bergman. La imatge del cavaller medieval jugant als escacs amb la mort s'ha convertit, amb el temps, en una de les imatges més recordades del segle XX. ''El séptimo sello'' va demostrar la capacitat de Bergman de conjugar la metafísica de la història que narra amb els aspectes físics del paisatge com les roques o el cel. En ella, el cineasta escandinau va comptar amb les col·laboracions inestimables de Max Von Sydow i Bibbi Andersson, així com d'un impagable Bengt Ekerot, que va donar al seu paper de la Mort un toc de malèvola ironia.
Ver más
Info
Drama
Suecia (1957)
Calificación
Equipo Técnico
Director
Ingmar Bergman
Guionista
Ingmar Bergman
Reparto
Max von Sydow, Gunnar Björnstrand, Nils Poppe, Bibi Andersson, Inga Gill, Bengt Ekerot, Maud Hansson, Gunnel Lindblom, Inga Landgré, Bertil Anderberg
Compositor
Erik Nordgren
Director de Fotografía
Gunnar Fischer
Productor
Allan Ekelund
Productora (Compañía)
Svensk Filmindustri (SF) AB